domingo, 21 de octubre de 2012

Cuan una dona s'enamora....


Quan una dona s'enamora
els estels brillen més
la lluna canta
el cel és més blau

Conèixer a tu
és el més bell regal
que em va fer la vida.

Des de la primera vegada que et vaig veure
en mirar-te als ulls
vaig saber que eres el meu gran amor.

Ara, sense tu
seria com una platja sense sorra
com una nit sense lluna.

Si em faltaren els teus petons
ploraria la meva ànima
els meus somnis s'esvairia

Sense el teu somriure
s'apagaria meva llum
el camí no trobaria.

No em deixis mai
res tindria sentit
la solitud em mataria.
Magda Lluna
©Drets reservats

No hay comentarios:

Publicar un comentario

  DE UNA FUGAZ MIRADA Mis labios saboreaban los tuyos fundidos en el más ardiente de los besos mirándonos  anhelantes  a los ojos  en una no...